Wprowadzenie do opcji i instrumentów pochodnych.
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, by zachÄ™cić konsumentów do zainteresowania danymi towarami lub ewentualnie usÅ‚ugami. W jaki sposób siÄ™ niemniej jednak okazuje, każda reklama ma także do zrealizowania parÄ™ innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykÅ‚ad ulotek z reguÅ‚y majÄ… zakres informacyjny – dziÄ™ki reklamie mamy siÄ™ bo dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o proponowanych produktach czy usÅ‚ugach, z których bÄ™dziemy mogli skorzystać. Co wiÄ™cej, takie reklamy mogÄ… mieć też funkcjÄ™ wspierania sprzedaży – od czasu do czasu mogÄ… nam w zwiÄ…zku z tym przypominać o pewnych produktach czy usÅ‚ugach – tutaj pomoże ANCHOR. ZwiÄ…zane jest to miÄ™dzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie przeważnie reklama ma za zadanie informować, tudzież już w kolejnych okresach, kiedy na przykÅ‚ad sprzedaż zacznie spadać, wtenczas odpowiednio jest najzwyczajniej w Å›wiecie przypomnieć kontrahentom o praktycznych produktach czy usÅ‚ugach. Co wiÄ™cej reklama może mieć funkcjÄ™ manipulacyjnÄ…, o czym na pewno już nieraz siÄ™ przekonaÅ‚ każdy z nas, oglÄ…dajÄ…c reklamy chociażby w telewizji.
1. Zajrzyj tutaj
2. Zobacz stronÄ™
3. Dowiedz się więcej
4. Sprawdź to
Psychologia inwestowania – jakie błędy unikać?